בשוק העבודה הנוכחי, המאופיין בדינמיות רבה, נדרשים העובדים לגמישות רבה מבחינה תעסוקתית. רוב העובדים היום אינם מחזיקים באותו מקום עבודה לאורך כל חייהם, אלא הם מחליפים מקומות עבודה ואפילו משנים לחלוטין את תחומי העיסוק שלהם על מנת להתאים עצמם לדרישות המעסיקים ולרמות הביקוש בשוק, וגם לאורח חייהם המשתנה ולנטיות לבם. בסופו של דבר, כולנו רוצים לעסוק במה שמעניין אותנו ומאתגר אותנו, אך חשוב גם שנצליח למצוא עבודה ולהתפרנס בכבוד.
בתנאים אלו, למידה מתמשכת ופיתוח מיומנויות חדשות הם תנאים חשובים להצלחה. גם בעלי השכלה אקדמית נדרשים מעת לעת לרענן את ידיעותיהם ולהרחיב את ארגז הכלים המקצועי שלהם על מנת להמשיך ולהיות רלוונטיים למעסיקים. קורסים מקצועיים, המוצעים בשלל תחומים ונושאים, יכולים להיות התשובה לצורך הזה בהתחדשות ולמידה – הם מצומצמים ומרוכזים יותר מלימודי תואר באוניברסיטה, והם גם מעשיים יותר ורלוונטיים יותר לשוק העבודה.
קריירה בקידום אתרים
תחום השיווק הדיגיטלי בכלל, וקידום האתרים בפרט, הם תחומי עיסוק צומחים ומתפתחים, בארץ ובעולם. הם מספקים שלל אפשרויות תעסוקה לשכירים ולעצמאים ומציעים התמחויות בנושאים שונים ומעניינים.
בבסיסו של התחום עומדת התפיסה כי כל אתר אינטרנט הנמצא ברשת שואף להגיע למקומות גבוהים בדירוג תוצאות החיפוש של גוגל. אתר שמופיע בראש התוצאות יזכה לתנועת גולשים גדולה ויעילה יותר שאף עשויה להוביל לביצוע עסקאות באתר או ליצירת קשר עם העסק, בעוד אתר שממוקם נמוך בתוצאות החיפוש כמעט לא יזכה להקלקות מצד גולשים ועל כן, לא ימלא את ייעודו ככלי שיווקי וכאפיק הכנסה נוסף לעסק. עבודתו של מקדם האתרים היא לשפר את האתר ולתפעל אותו כך שהוא יענה על הדרישות של מנועי החיפוש ויהיה מובן הן להם והן לגולשים. לצורך כך הוא משתמש בסל רחב וגדוש של שיטות פעולה ואסטרטגיות שאותם הוא למד ושכלל לאורך שנות עבודתו. וככל שישנם יותר אתרים – נדרשים יותר מקדמי אתרים.
תחום קידום האתרים הוא תחום שניתן ללמוד בלמידה עצמאית, בקורסים מקוונים ובקורסים פרונטליים, והוא אינו דורש כל ידע קודם, ועל כן הוא יכול להתאים לאנשים הנמצאים בשלבים שונים בקריירה שלהם – מצעירים שרק השתחררו מהשירות הצבאי ועד מבוגרים שמחפשים שינוי תעסוקתי. מי שילמד ברצינות ויצבור ניסיון וידע בעבודה מאומצת ורצינית, יראה פירות בעמלו ויוכל ליצור לעצמו קריירה רווחית ומרתקת.
קריירה בקידום אתרים יכולה להתקיים בשני אפיקים שונים – עבודה כשכיר או עבודה כעצמאי. אלו שיבחרו לעבוד כשכירים בתחום, יוכלו להשתלב בחברות שיווק ופרסום דיגיטלי או לעבוד כמקדמי אתרים in-house בחברות שונות וליהנות מתנאי עבודה טובים ויציבים כמקובל בשוק העבודה. אלו שיבחרו בקריירה כעצמאים יוכלו לבנות לעצמם מאגר לקוחות משלהם ולהעניק שירותים שונים לעסקים וארגונים המבקשים לקבל נראות רבה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל. חשוב לזכור כי לכל אחד מהאפיקים הללו יתרונות וחסרונות משלו, ועל כן חשוב לבחון היטב איזו דרך היא המתאימה ביותר לכל אחד.
לימודי קידום אתרים
כפי שהזכרנו קודם, ישנן דרכים שונות לרכוש את הידע הדרוש לפתיחה בקריירה בתחום קידום האתרים – למידה עצמאית, קורס מקוון או קורס פרונטלי. מובן שכל אחד צריך למצוא לעצמו את האפיק המתאים ביותר להעדפותיו אישיות וללוחות הזמנים שלו, אך לנו אין ספק כי קורס קידום אתרים פרונטלי הוא זה שמעניק לתלמידיו את הערך הרב ביותר וזאת מכיוון שהוא מספק מעטפת רחבה ומקיפה ומאפשר דיאלוג פורה בין המרצים והתלמידים ובין התלמידים עצמם.
קורס קידום אתרים הוא קורס מקצועי הפותח את הדלת להשתלבות בשוק העבודה בתפקיד מבוקש ומעניין. תוכלו למצוא מגוון רחב של קורסים לקידום אתרים, שלכל אחד מהם יתרונות וחסרונות משלו, והבחירה בקורס הנכון ביותר בעבורכם עשויה להשפיע לטובה על המשך הקריירה שלכם. בבואכם לבחור קורס מבין כל הקורסים המוצעים היום בישראל, חשוב שתבחרו בכזה המספק לתלמידיו תוכנית לימודים מקיפה, איכותית ועדכנית, מרצים מעולים בעלי ניסיון עשיר וכישורי הוראה טובים ומעטפת מלאה של תמיכה ועזרה, הן במהלך הקורס והן לאחריו, כולל סיוע במציאת עבודה או בהקמת עסק עצמאי.
חברת סאו סימפל מקיימת במכללת ג'ון ברייס קורס קידום אתרים כבר מעל 13 שנה שבמהלכן הוציאה לשוק מעל 2700 בוגרים. אתם מוזמנים להתרשם מתכני הקורס, מהמרצים, מסיפורי הבוגרים ומחבילת הליווי האיכותית המוצעת במסגרתו https://www.seo-simple.co.il/seo-course